Mukaan toimintaan?

Haluatko mukaan toimintaan, mutta et tiedä, mitä kautta se onnistuu? Ei hätää, jätä tietosi tällä lomakkeella niin olemme sinuun yhteydessä.

Tule ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021

Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös työ- ja elinkeinopolitiikasta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Kuntavaalit on siis oiva tilaisuus vaikuttaa oman kotipaikkasi asioihin ja saada aikaan konkreettisia muutoksia lähiympäristössäsi. Seuraavat kuntavaalit toimitetaan keväällä 2021. Lähde mukaan vaikuttamaan. Tule ehdokkaaksi!

Kääri siis heti hihasi ja täytä allaolevat kentät.

Espoon Kansallisseura r.y.

24.02.2020
klo 18.00–20.00
Espoo
Sellon kirjaston Akseli-sali

Kansanedustaja Juhana Vartiainen alustaa aiheesta Verotuksen eri tasot. Moderaattorina EKS:n hallituksen jäsen Pekka Riihimäki.

Tikkurilan Kokoomus r.y.

21.03.2020
klo 9:00–16:00
Vantaa