joukkue

alex-kai

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Uudenmaan Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella. Ota siis yhteyttä.

Liity Uudenmaan Kokoomukseen

Uudenmaan Kokoomus

15.11.2017
klo 17.30–20.00
Espoo
Kino Tapiola, Mäntyviita 2, Espoo

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan turvallisuudesta, sen tunteesta, uhkakuvista ja niiden torjunnasta. Asiantuntijoina mukana keskustelemassa ainakin: Antti Häkkänen oikeusministeri,...

Uudenmaan Kokoomus

18.11.2017
klo 10.00–15.00
Lohja
Kisakallion urheiluopisto rantapaviljonki, Kisakalliontie 284, Lohja

Kahvit ja valtakirjojen tarkastus klo 9.00 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

Tule ehdokkaaksi kuntavaaleihin

banneri-kuntavaalit-17-tule-ehdokkaaksi

Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös työ- ja elinkeinopolitiikasta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Kuntavaalit on siis oiva tilaisuus vaikuttaa oman kotipaikkasi asioihin ja saada aikaan konkreettisia muutoksia lähiympäristössäsi. Seuraavat kuntavaalit toimitetaan 9.4.2017. Tule mukaan vaikuttamaan. Tule ehdokkaaksi!

Kääri siis heti hihasi ja täytä allaolevat kentät.