joukkue

alex-kai

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Uudenmaan Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella. Ota siis yhteyttä.

Liity Uudenmaan Kokoomukseen

Uudenmaan Kokoomus

27.10.2018
klo 10.00–14.00
Vantaa
Vantaan kaupungintalo, Asematie 7, 01300 VANTAA

Kokouksessa käsitellään ehdokkaiden nimeäminen eduskuntavaaleihin.

Auroran Kokoomusnaiset ry

30.10.2018
klo 16.30–
Espoo
Keskustorni, Tapiontori 1, Espoo, & Espoon Teatteri, Revontulentie 8

Sääntömääräinen syyskokous klo 16.30 & Esitystalous-trilogian 3. osa "Radio" klo 19.00

Uudenmaan Kokoomus

17.11.2018
klo 10.00–14.00
Nurmijärvi
Monitoimitalo Monikko, Kuntotie 7, 01800 KLAUKKALA

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 13 §:n mukaiset asiat sekä muut piirihallituksen esille tuomat asiat.

Tule ehdokkaaksi kuntavaaleihin

banneri-kuntavaalit-17-tule-ehdokkaaksi

Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös työ- ja elinkeinopolitiikasta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Kuntavaalit on siis oiva tilaisuus vaikuttaa oman kotipaikkasi asioihin ja saada aikaan konkreettisia muutoksia lähiympäristössäsi. Seuraavat kuntavaalit toimitetaan 9.4.2017. Tule mukaan vaikuttamaan. Tule ehdokkaaksi!

Kääri siis heti hihasi ja täytä allaolevat kentät.