Vantaan Kokoomusnuoret ry

Yritysvierailu Danske Bankiin

25.04.2019 klo 17.00–19.00
Pasilan Visio, Televisiokatu 1, Helsinki

Tervetuloa yritysvierailulle Danske Bankiin yhdessä Helsingin Kokoomusnuorten ja Uudenmaan Kokoomusnuorten kanssa. Yritysvierailu on toteutettu yhteistyössä Vantaan Kokoomusnuorten kanssa.Danske Bank on kansainvälisesti toimiva pohjoismainen pankki, joka toimii 16 maassa tarjoten kokonaisvaltaisia pankkipalveluita henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaille. Suomessa Danske Bank –konsernilla on lähes miljoona henkilöasiakasta sekä noin 90 000 yritys- ja yhteisöasiakasta. Palveluksessamme työskentelee noin 2 000 pankkialan ammattilaista erilaisissa asiantuntijatehtävissä sijoitustoiminnasta päivittäisten pankkiasioiden hoitoon. Illan aikana pääsemme kuulemaan Danske Bankin toiminnasta sekä Danske Bankin arvion Suomen talouden näkymistä. Tässä siis oiva tilaisuus päästä kartuttamaan omaa tietoa taloudesta sekä oppimaan lisää!Ilmoittautuminen linkin kautta: https://forms.gle/Psv5ZcZpDEVQCNZMAIlmoittauduthan maanantaihin 22.4. mennessä, koska Danske Bank tarvitsee nimilistan osallistujista etukäteen.

Yhteyshenkilö

Maria Kiiskinen, maria. kiiskinen@kokoomusnuoret.fi, 040 913 7768