Haemme kampanja- ja viestintäosaajaa

Uutiset

Haemme palvelukseemme KAMPANJA- ja VIESTINTÄOSAAJAA määräaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävä jakautuu puoliksi Espoon Kokoomuksen ja Uudenmaan Kokoomuksen tehtäviin:

Espoon Kokoomus:
– puolueen kenttä- ja vaalitoiminta ja viestintä Espoossa,
– kuntavaalitapahtuma- & tilaisuuskoordinaatio ja käytännön järjestelyt
– sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittäminen ja toteuttaminen

Uudenmaan Kokoomus
– piirin kampanja- ja vaalitoiminnan suunnittelu ja toteuttaminen
– sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittäminen ja toteuttaminen
– Tilaisuuksien ja tapahtuminen suunnittelu ja organisointi
– järjestötoiminnan kehittäminen ja toteuttaminen
– yhteydenpito Uudenmaan Kokoomuksen jäsenyhdistyksiin

Valittavalta henkilöltä edellytämme kokoomuslaista maailmankatsomusta, poliittisen järjestötoiminnan tuntemusta, näyttöä yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, vahvaa monikanavaista (perinteiset & uudet) viestintäosaamista ja hyviä tietoteknisiä valmiuksia, hyviä ihmissuhdetaitoja sekä valmiutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin Uudenmaan alueella. Arvostamme taitto- ja kuvankäsittelyohjelmien hallintaa.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työpaikan sekä hyvät työskentelyolosuhteet pienessä työyhteisössä. Toimipaikkana on Uudenmaan Kokoomuksen piiritoimisto Espoon Olarissa.

Määräaikainen tehtävä on sidottu eduskuntavaalikauteen ja jatkuu 31.5.2019 saakka. Tiedusteluihin vastaa Uudenmaan Kokoomuksen toiminnanjohtaja Jenny Nyman p. 040 538 4652 tai Espoon Kokoomuksen järjestösihteeri Leena Hoppania p. 040 7242 076.
Hakemukset suosittelijoiden yhteystietoineen ja palkkatoivomuksineen sekä CV pyydetään lähettämään 14.9.2016 klo 12.00 mennessä osoitteeseen jenny.nyman@kokoomus.fi.

Haastattelut järjestään viikolla 38.

Työ alkaa 10.10.2016 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja piirijärjestöstä www.uudenmaankokoomus.fi ja aluejärjestöstä www.espoonkokoomus.fi