Terveiset Porista: laittakaa hallitus lujille, työpaikkoja tarvitaan!

Kiitos keskusteluista Pori, nähdään taas!

Toisen kiertuepäivän aikana edustajat pysähtyivät myös Porissa Puuvillassa. Nyt takana päin oli jo seitsemän paikkakuntaa: Kemijärvi, Rovaniemi, Kemi, Oulu, Kokkola, Vaasa ja Seinäjoki ja Porin lisäksi edessäpäin vielä 14. Porin Puuvillassa paikalla olivat puheenjohtaja Petteri Orpo, varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Mari-Leena Talvitie sekä kansanedustajat Arto Satonen, Jukka Kopra, Saara-Sofia Sirén, Janne Sankelo, Kai Mykkänen, Pia Kauma ja Heikki Autto.

Porista matka jatkui bussilla Turkuun, Ravintola Kouluun. Turku oli toisen kiertuepäivän viimeinen etappi.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä. Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.