Ville Blom aluepäälliköksi, Paavo Kähkönen järjestösihteeriksi

Uutiset

Piiritoimiston henkilökunnassa tapahtuu muutoksia, kun järjestösihteeri Jasmiina Salin siirtyy eduskunta-avustajaksi. Järjestösihteerin tehtävässä aloitti eilen maanantaina 21.3. Paavo Kähkönen. Paavo on tuttu kasvo Uudellamaalla toimittuaan aiemmin ensin projektikoordinaattorina ja myöhemmin kuntavaalien kampanjakoordinaattorina.

– Palaan innolla töihin Uudenmaan Kokoomukselle. Mielenkiintoinen vuosi edessä aluevaltuustojen toiminnan alkaessa ja eduskuntavaaleihin valmistautuessa. Hienoa olla mukana tekemässä yhdessä, iloitsee Kähkönen.

Aiemmin mm. puoluetoimistolla ja aluetason koordinointitehtävissä toiminut Ville Blom on valittu Länsi-Uudenmaan aluepäälliköksi. Villen vastuulla on Länsi-Uudenmaan alueen kokoomustoiminnan tukeminen ja kehittäminen.

– On hienoa päästä edelleen vahvistamaan ja kehittämään puoluetoimintaa Länsi-Uudellamaalla. 27 aluevaltuutetun kokoomusryhmä on tässä isossa roolissa, kommentoi Blom.

Poliittinen suunnittelija Topi Korpinen ottaa vastuulleen Keski-Uudenmaan alueellisen tukemisen.

Toiminnanjohtaja Janne Pesonen on tyytyväinen tehtyihin päätöksiin.

– Vahvalla joukkueella on hienoa lähteä rakentamaan ja kehittämään kokoomustoimintaa Uudenmaan kaikilla neljällä hyvinvointialueella. Ville ja Paavo täydentävät omalla osaamisellaan erinomaisesti Uudenmaan Kokoomuksen joukkuetta kohti eduskuntavaalivoittoa keväällä 2023.

Ville Blom
Aluepäällikkö