Kokoomus hyppäsi karaokebussiin ja otti suunnaksi Mikkelin – “Jäi musiikkivaihde päälle”

Kiitos keskusteluista Mikkeli, nähdään taas!

Kansanedustajakiertueen kolmannen päivän yksi pysähdyspaikka oli Mikkeli ja kauppakeskus Stella – siellä olivat mukana puheenjohtaja Petteri Orpo, varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Sanni Grahn-Laasonen sekä kansanedustajat Jukka Kopra, Marko Kilpi, Sari Multala, Sinuhe Wallinheimo, Pia Kauma, Terhi Koulumies sekä puolusihteeri Kristiina Kokko.

Matka päivän ensimmäiseltä etapilta Jyväskylästä kohti Mikkeliä taittui nopeasti laulun siivittämänä karaokebussissa, mikki kiersi tiuhaan tahtiin ja laulua ei olisi malttanut lopettaa.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä. Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiitos keskusteluista Mikkeli, nähdään taas!