Timo Heinonen Hämeenlinnassa: Olipa hienoa saada kollegat kylään

Kiitos keskusteluista Hämeenlinna, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi viimeisenä kiertuepäivänä 3. helmikuuta Hämeenlinnaan, Café Laurelliin. Mukana nähtiin puolueen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen sekä kansanedustajat Jukka Kopra, Kari Tolvanen, Elina Lepomäki, Sofia Vikman, Heikki Vestman, Pihla Keto-Huovinen, Terhi Koulumies, Timo Heinonen, Juhana Vartiainen, Kalle Jokinen, Kai Mykkänen ja Anna-Kaisa Ikonen sekä kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä!

Kiitos keskusteluista Hämeenlinna, nähdään taas!