Mervi Katainen Länsi-Uudenmaan kokoomusryhmän johtoon

Uutiset

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen uuden aluevaltuuston kokoomusryhmä piti järjestäytymiskokouksensa keskiviikkona 26.1.2022. Historian ensimmäisen aluevaltuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin VTM Mervi Katainen Espoosta.

– Ryhmän puolesta haluan kiittää äänestäjiä kokoomuksen saamasta luottamuksesta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella. Edessä on iso ja vaativa urakka, mutta ryhmämme jäsenten monipuolinen osaaminen ja äänestäjiltä saatu vahva mandaatti antavat hyvät lähtökohdat lähteä tekemään työtä terveys-, sosiaali- ja pelastuspalvelujen kehittämiseksi uudella hyvinvointialueellamme, puheenjohtaja Katainen linjaa.

27-jäsenisen valtuustoryhmän varapuheenjohtajiksi valittiin Anna Sahiluoma Kirkkonummelta ja Ville Laakso Espoosta. Ryhmän sihteeriksi nimettiin Ville Blom.

Luottamushenkilöpaikkaneuvottelut aluevaltuuston alaisten tulevien toimielinten osalta alkavat puolueiden välillä ensi viikolla.

Lisätietoja:
Mervi Katainen, valtuustoryhmän puheenjohtaja