Mari-Leena Talvitie Kajaanissa: Suomen laajin teevalikoima sai etelän ihmisten päät pyörälle

Kiitos keskusteluista Kajaani, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue suuntasi viidennen kiertuepäivän päätteeksi Kuopiosta Intercity-junalla kohti Kajaania ja Teehuone Tsaikkaa.

Kajaanissa paikalla olivat puolueen varapuheenjohtaja Mari-Leena Talvitie, kansanedustajat Jukka Kopra, Marko Kilpi, Ben Zyskowicz ja puoluesihteeri Kristiina Kokko sekä kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Varapuheenjohtaja ja Kajaanissa mukana ollut Mari-Leena Talvitie lähetti matkalaisten yhteiseen Whatsapp-ryhmään viestin Kajaanin tilaisuuden jälkeen: “Suomen laajin ja tuorein teevalikoima sai hesalaisen ylioppilaan, kok.nuorten pj. Matiaksen ja digiyrittäjä, kansanedustaja kenraalin poika Jukan pään pyörälle ja tee ja raha vaihtoivat omistajaa!”

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä.

Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä. Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä!

Kiitos keskusteluista Kajaani, nähdään taas!