Kokoomuksen Suomi-kiertue päättyi Helsinkiin: “Tämä otetaan uusiksi!”

Kiitos keskusteluista Helsinki, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi viimeisenä kiertuepäivänä 3. helmikuuta Helsinkiin. Koko kiertueen viimeisellä etapilla nähtiin puolueen varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Sanni Grahn-Laasonen sekä kansanedustajat Jukka Kopra, Kari Tolvanen, Elina Lepomäki, Sari Multala, Sari Sarkomaa, Terhi Koulumies, Pihla Keto-Huovinen, Heikki Vestman, Ville Kaunisto, Kai Mykkänen, Pia Kauma, Mia Laiho, Sofia Vikman, Ben Zyskowicz ja puoluesihteeri Kristiina Kokko ja kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä!

Kiitos keskusteluista Helsinki, nähdään taas!