Paikka auki: toiminnanjohtajaksi Satakunnan Kokoomukseen?

Uutiset

Kansallinen Kokoomus on satavuotias kansanliike, joka tarjoaa työntekoa arvostavalle ja poliittisesta vaikuttamisesta kiinnostuneelle mielenkiintoisen ja tavoitehakuisen työympäristön.

Satakunnan Kokoomukselle haetaan toiminnanjohtajaa määräaikaiseen tehtävään 30.4.2021 saakka.

Toiminnanjohtajan ensisijainen työskentelypaikka on Satakunnan Kokoomus ry:n piiritoimisto Porissa, ja tehtävänä on johtaa Satakunnan vaalipiirissä kokoomus kuntavaalivoittoon 2021.

Toiminnanjohtaja vastaa kokoomuksen järjestö- ja kenttätoiminnas­ta vaalipiirinsä alueel­la, hoitaa piirijärjestönsä taloutta ja varain­hankintaa, pitää yhteyttä alueen järjestöihin, tiedotusvä­lineisiin ja vi­ranomaisiin sekä koor­dinoi kokoomus­laisten luottamushenki­löi­den toimintaa alueellisissa ja kunnallisis­sa yhteistyöelimissä ja johtaa piiritoimiston toimintaa.

Toimeen valittavalta edellytämme kokoomuslaista maailmankatso­mus­ta, järjestötoiminnan ja taloudenhoidon tuntemusta, kokemusta yhteiskunnalli­sesta vaikuttamisesta, hyvää suullista ja kirjallista esitystai­toa, sujuvaa tietotekniikan, sosiaalisen median ja verkkoviestinnän hallintaa sekä vahvaa organisointikykyä.

Eduksi laskemme tehtävään sopivan koulutuksen lisäksi kokemuksen tapahtumien järjestämisestä ja vaalityöstä. Toimen hoitaminen edellyttää ajokortin lisäksi hyviä vuorovaikutustaitoja ja halukkuutta työskentelyyn myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Kysy lisää ja hae

Jos arvostat työntekoa paremman yhteiskunnan eteen, niin lähetä vapaamuotoinen kirjallinen hakemus + cv palkkatoivomuksineen 17.4.2020 mennessä lotta.raty@kokoomus.fi.

Tiedusteluihin vastaavat:
Satakunnan Kokoomus ry