Kokoomuksen virtuaaliset vapputapahtumat 2020

Uutiset

Tänä vuonna vappuna on hyvä huolehtia turvallisuudesta ja vappua voikin viettää virtuaalisesti. Kokosimme tälle sivulle kokoomuslaisten järjestämiä virtuaalisia vapputapahtumia.

Torstai 30.4.

Klo 15 alkaen

Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön vapputapahtuma

Kolmen tapahtuman sarjamme järjestetään Microsoft Teams -työkalulla, jota varten tarvitset tietokoneen, tabletin tai matkapuhelimen sekä nettiyhteyden. Järjestämme sarjan päättävän, kolmannen etätapahtuman torstaina 30.4. klo 15–17 kevyemmissä vapputunnelmissa. Tapahtumassa luvassa muun muassa puolueen entisen puheenjohtaja Alexander Stubbin kuulumiset, vappupuhe, vinkit etävappuun ja paljon muuta! Lämpimästi tervetuloa! 🙌🏻

Osallistu Tampereen etätapahtumaan tästä

Pääsihteerin Wappuboolit (kokoomusnuoret)

Ehditkö jo pelästyä, että vappu on peruttu? Hätä ei ole tämän näköinen! Pääsihteerin perinteiset Wappuboolit järjestetään tänäkin vuonna. Tule juhlistamaan vappua ja nauttimaan virtuaalisimasta ja serpentiinistä! Kokoonnumme pitkästä aikaa ympäri Suomen yhteen – tällä kertaa etäyhteyksillä 🎈

Tämä kokoomusnuorten jo perinteeksi muodostunut vappuperinne kerää yhteen kokoomusnuoria, kutsuvieraita, sidosryhmiä sekä politiikasta kiinnostuneita nuoria juhlimaan vappua ja viettämään aikaa yhdessä.

Tapahtuma toteutetaan Zoomissa ja kutsulinkki jaetaan ennen tapahtumaa tänne Facebook-tapahtumaan, Kokoomusnuorten nettivujen tapahtumaan sekä Kokoomusnuorten aktiivit -Facebook-ryhmään. Tapahtuman luonne on rento ja vapaamuotoinen. Alta löydät kuitenkin aikataulun, mitä tapahtuman virallisiin ohjelmaosuuksiin kuuluu milloinkin.

Aikataulu:

15.00–15.05 Puheenjohtajan tervetuliassanat
15.05–15.35 Kokoomusnuorten kansanedustajat Janne Heikkinen & Matias Marttinen
15.40–16.00 Kahoot-visailu
16.00–16.15 Tauko
16.15–16.30 Wappuasukilpailu

Piipahda nopeasti paikalla tai viivy pidempäänkin. Tähän tapahtumaan ovat kaikki tervetulleita riippumatta siitä, mihin poliittisella nelikentällä sijoittuu!

Suosittelemme kokeilemaan Zoom-sovellusta mahdollisesti aiemmin ja lataamaan appin tai työpöytäsovelluksen toimivuuden takaamiseksi. Linkki tulee hyvissä ajoin, jolloin ehdit testata vielä kirjautumista sovellukseen.

Lisätietoja tapahtumasta voit kysellä liiton järjestösuunnittelija Idalta. (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693). Nähdään Wappumerkeissä 🎉

Pääsihteerin vappubooleista lisää tästä

Perjantai 1.5.

Klo 11 alkaen

Kotkan kokoomuslainen vappujuhla

Kotkan kokoomuslainen digivappujuhla vietetään verkossa Adobe Connect alustalla. Olet tervetullut mukaan omassa tutussa ympäristössäsi. Valmistaudu mieleisillä vappuherkuilla ja maistuvilla juomilla. Tilaa vaikka kotiinkuljetuksella paikallisen yrityksen vappubrunssipaketti. Ota mukava asento ja laita äänet kovalle.

Klo 11.00 Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kai Savolainen, avaussanat.

Klo 11.15 Juhlapuhe kokoomuksen Europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. Ohjelma tarkentuu lähempänä.

Voit lähettää ilmoittautuessasi kysymyksiä kokoomukselle ja puhujille. Median akkreditointi samalla ilmoittautumislomakkeella.

Ilmoittaudu Kotkan tapahtumaan tästä

Kellonaika ilmoitetaan myöhemmin

Kokoomusopiskelijoiden vappubrunssi

Kokoomusopiskelijat järjestää vappubrunssin, tervetuloa! Lisätiedot tapahtumasta myöhemmin.