Hyvinvointialueiden talous on ajamassa päin seinää
Hyvinvointialueiden talous on vakavassa kriisissä. Jo toista vuotta putkeen uusi välihallinnon taso on käyttämässä miljardiluokassa enemmän rahaa kuin hyvinvointialueille on valtion budjetissa varattu. Ongelma ei ole ainoastaan menojen määrässä, vaan…